FAQ, czyli często zadawane pytania
1. Jak znaleźć interesującą nas pozycję
Wyszukać towar można poprzez:
- wyszukiwarkę wpisując nazwę
- poprzez przeglądanie kategorii .
2. Jak zamówić?
Po znalezieniu interesującej Cię pozycji klikasz myszką na ikonkę „do koszyka” i produkt trafia do koszyka z zamówieniem. W każdej chwili możesz zmienić zawartość koszyka lub usunąć produkt, dzięki opcjom znajdującym się po prawej stronie.
Jeśli chcesz zamówić kolejne produkty wystarczy kliknąć na przycisk „kontynuuj zakupy”. Jeżeli chcesz zakończyć zakupy kliknij na ikonkę „Złóż zamówienie” a zostaniesz przeniesiony do formularza zamówienia.
Jeśli korzystasz z naszego sklepu po raz pierwszy zostaniesz poproszony o podanie swoich danych i adresu dostawy. Jeżeli wcześniej zapamiętałeś swoje dane i ustawienia, możesz uzyskać do nich dostęp wpisując po lewej stronie login i hasło.
Po podaniu danych przejdziesz do kolejnego etapu gdzie wybierzesz formę dostawy, zapłaty oraz przekazujesz nam dodatkowe prośby. Na następnej stronie zostaniesz poproszony o ich weryfikację. Jeśli wszystkie dane i warunki się zgadzają przechodzisz dalej. Masz do wyboru dwie opcje: zamówienie bez rejestracji i złożenie zamówienia z rejestracją (polecamy szczególnie drugą opcję ponieważ umożliwia ona szybkie składanie zamówień przy kolejnej wizycie w naszym sklepie ). Wykonując kolejne zakupy na to samo konto, będziemy mogli Ci zaoferować rabaty dla stałych klientów i wiele dodatkowych opcji np. śledzenie zamówień). Dopiero po tym kroku zamówienie zostanie przyjęte.
3. Jakie są dostępne opcje płatności?
Za zamówiony towar możesz zapłacić:
- przy odbiorze przesyłki kurierowi lub listonoszowi
- kartą płatniczą przez system transakcji on-line
- przelewem bankowym na nasze konto.
4.Czy zostanę poinformowany o wysyłce zamówienia?
Tak. W chwili zrealizowania zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wysyłki.
5. Kiedy otrzymam moje zamówienie?
Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy. Przewidywany czas dostarczenia zależy od sposobu dokonania płatności, a także wybranej formy transportu
6. W jaki sposób można zrezygnować ze złożonego zamówienia ?
Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania.
Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury.
Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta e-mailem: pomoc@ananda.pl lub telefonicznie 022 409 77 92
7. Czy moje dane osobowe są bezpieczne?
Twoje dane zostaną wykorzystane wyłącznie do realizacji zamówienia. Jeśli zapiszesz się do naszego newslettera a gdy wyrazisz na to zgodę, to do informowania o promocjach handlowych. W przypadku założenia konta w każdej chwili masz wgląd do swoich danych i możesz je zmienić. W przypadku gdy nie jesteś zalogowanym użytkownikiem, a dokonałeś u nas zakupów prosimy o przesłanie pisemnej informacji na nasz adres, a dostaniesz możliwość wglądu oraz modyfikacji swoich danych.Twoje dane są chronione.
8. Jak mogę skontaktować się z Abba Pharm sp.z.o.o?
Skontaktować się z nami możesz telefonicznie:
Tel. 022 409 77 92 (pon.-pt. w godz. 9-17), a także drogą internetową pisząc na adres e-mail pomoc@ananda.pl
9. Czy mogę zwrócić towar zakupiony towar?
Tak. Zakupione produkty można zwrócić w ciągu 10 dni od chwili odebrania przesyłki z poczty lub od kuriera. Zwracane produkty muszą być orginalnie zamknięte.
10. Czy mogę sam odebrać zakupiony towar, bez płacenia za przesyłkę?
Tak, jeśli mieszkasz w Warszawie lub okolicach wystarczy gdy przy składaniu zamówienia zaznaczysz opcję "odbiór osobisty" a zamówiony towar po uiszczeniu należności możesz odebrać w naszym magazynie w Warszawie na ul.Marynarskiej 14 w godzinach 9 -17 od poniedziałku do piątku.
Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania.